Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

Электронныя звароты

Дата: 18 марта 2020 в 08:18, Обновлено 23 марта 2020 в 11:30

Спосабы падачы электронных зваротаў

Электронны зварот - зварот заяўніка, які паступіў на адрас электроннай пошты арганізацыі або размешчанае ў спецыяльнай рубрыцы на афіцыйным сайце арганізацыі альбо размешчанае ў спецыяльнай рубрыцы на афіцыйным сайце арганізацыі ў глабальнай камп'ютэрнай сетцы Інтэрнэт.

Электронныя звароты накіроўваюцца ва ўстановупраз раздзел сайта ўстановы "Электронныя звароты".

Аб патрабааннях, што прад'яўляюцца да электронных зваротаў

1. Звароты выкладаюцца на беларускай або рускай мове.

2.1 Электронныя звароты грамадзян павінны ўтрымліваць:

назву  і (або) адрас арганізацыі альбо пасаду асобы, якой накіроўваецца зварот;

прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыяла грамадзяніна, адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання); 

выкладанне сутнасці звароту;

адрас электроннай пошты.

2.2 Электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў павінны змяшчаць:

назву і (або) адрас арганізацві або пасаду асобы, якой накіроўваецца зварот, поўнае найменне юрыдычнай асобы і яго месца знаходжання;

выкладанне сутнасці звароту;

прозвішча, імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы кіраўніка або асобы, упаўнаважанай ва ўстаноўленым парадку падпісваць звароты;

адрас электроннай пошты.

3 Не ўжываць у зваротах нецэнзурных або абразлівых слоў і выразаў.

4. Да электронных зваротаў, якія  падаюцца прадстаўнікамі заяўнікоў павінны прыкладацца электронныя копіі дакументаў, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

5. У зваротах павінна ўтрымлівацца інфармацыя аб выніках іх папярэдняга разгляду з дадаткам (пры наяўнасці), які пацвярджае гэту інфармацыю.

Аб парадку падачы і разгляду электронных зваротаў, выпадках пакідання зваротаў без разгляду па сутнасці
Парадак падачы зваротаў і напрамкі іх для разгляду ў адпаведнасці з кампетэнцыяй

Электронныя звароты накіроўваюцца з дапамогай глабальнай камп'ютэрнай сеткі Інтэрнэт на адрас электроннай пошты і (або) размяшчаюцца ў спецыяльнай рубрыцы "Электронны зварот" на афіцыйным сайце ў глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт.

Звароты падаюцца ў арганізацыі да кампетэнцыі якіх адносіцца вырашэнне пытанняў, выкладзеных у зваротах.

Арганізацыі пры паступленні да іх зваротаў, якія змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да іх кампетэнцыі, на працягу пяці рабочых дзён накіроўваюць звароты для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй і паведамляюць заяўнікаў у той жа тэрмін альбо ў той жа тэрмін у парадку, устаноўленым Закон Рэспублікі Беларусь ад 15 лiпеня 2015 г. № 306-з "аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў", пакідаюць звароту без разгляду па сутнасці і паведамляюць аб гэтым заяўнікаў з растлумачэннем, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў, выкладзеных у зваротах.
Звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, не пазней за пяць працоўных дзён вяртаюцца заяўнікам з тлумачэннем ім парадку абскарджання судовых пастаноў.

Звароты, якія змяшчаюць інфармацыю аб падрыхтоўцы, якое здзяйсняецца ці здзейсненае, або іншым правапарушэнні, не пазней за пяць працоўных дзён накіроўваюцца арганізацыямі, у якія яны паступілі, у адпаведныя праваахоўныя або іншыя дзяржаўныя органы.

Забараняецца накіроўваць скаргі ў арганізацыі, дзеянні (бяздзеянне) якіх абскарджваюцца, за выключэннем выпадкаў, калі разгляд такой катэгорыі зваротаў адносіцца да выключнай кампетэнцыі гэтых арганізацый.

Пакіданне зваротаў без разгляду па сутнасці

Пісьмовыя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі звароты не адпавядаюць патрабаванням, што прад'яўляюцца да электронных зваротах.

Ананімныя звароты, гэта значыць звароты заяўнікаў, у якіх не адзначаны прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна ці адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) альбо найменне юрыдычнай асобы (поўнае або скарочанае) або яго месца знаходжання або названыя дадзеныя не адпавядаюць рэчаіснасці, не падлягаюць разгляду, калі яны не ўтрымліваюць звестак аб рыхтуемым, здзяйсняючым ці здзейсненым злачынстве.

Пры пакіданні звароту без разгляду па сутнасці, за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных абзацам сёмым пункта 1 артыкула 15, артыкулам 23 Закона Рэспублікі Беларусь ад 15 лiпеня 2015 г. № 306-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў", заяўнік на працягу пяці рабочых дзён паведамляецца аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці з указаннем прычын прыняцця такога рашэння.

У выпадках, прадугледжаных абзацамі трэцім і чацвёртым пункта 1 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь ад 15 лiпеня 2015 г. № 306-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў", заяўнікам таксама тлумачыцца, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў , выкладзеных у зваротах.

Пра неабходнасць прадстаўлення дакументаў і (або) звестак у форме файлаў, якія прымацоўваюцца да электроннага звароту, і пра дапушчальных фарматах такіх файлаў
Дапушчальнымі фарматамі прымацоўваюцца дакументаў і (або) звестак, названых у абзацы чацвёртым часткi першай гэтага пункта, у электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканов) з'яўляюцца Portable Document Format / A (PDF / A), Office Open XML (DOCX) , двайны фармат з разметкай (DOC), Rich Text Format (RTF), тэкставы файл (TXT), Open Document Format (ODT), фармат архівавання і сціску дадзеных (ZIP, RAR), Portable Network Graphics (PNG), Tagged Image File Format (TIFF), Joint Photograph Experts Group (JPEG), Joint Photograph Group (JPG).

Аб наяўнасці ў заяўніка правоў на водгук электроннага звароту, на абскарджанне адказу на такі зварот або рашэнне аб пакіданні яго без разгляду па сутнасці і аб парадку рэалізацыі такіх правоў
Водгук электроннага звароту

Водгук электроннага звароту ажыццяўляецца шляхам падачы пісьмовай заявы або напрамкі заявы ў электроннай форме тым жа спосабам, якім было накіравана электронны зварот.

Абскарджанне адказаў на звароты

Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны ў вышэйстаячую арганізацыю.
Інфармацыя аб назве, месцы знаходжання і рэжыме работы вышэйстаячых арганізацый размяшчаецца на афіцыйна сайце ў рубрыцы "Адно акно".

Пакіданне зваротаў без разгляду па сутнасці

Пісьмовыя звароты могуць быць пакінутыя без разгляду па сутнасці, калі звароты не адпавядаюць патрабаванням, што прад'яўляюцца да электронных зваротах.

Ананімныя звароты, гэта значыць звароты заяўнікаў, у якіх не адзначаны прозвішча, уласнае імя, імя па бацьку (калі такое маецца) або ініцыялы грамадзяніна ці адрас яго месца жыхарства (месца знаходжання) альбо найменне юрыдычнай асобы (поўнае або скарочанае) або яго месца знаходжання або названыя дадзеныя не адпавядаюць рэчаіснасці, не падлягаюць разгляду, калі яны не ўтрымліваюць звестак аб рыхтуемым, здзяйсняючым ці здзейсненым злачынстве.

Пры пакіданні звароту без разгляду па сутнасці, за выключэннем выпадкаў, прадугледжаных абзацам сёмым пункта 1 артыкула 15, артыкулам 23 Закона Рэспублікі Беларусь ад 15 лiпеня 2015 г. № 306-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў", заяўнік на працягу пяці рабочых дзён паведамляецца аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці з указаннем прычын прыняцця такога рашэння.

У выпадках, прадугледжаных абзацамі трэцім і чацвёртым пункта 1 артыкула 15 Закона Рэспублікі Беларусь ад 15 лiпеня 2015 г. № 306-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асобаў", заяўнікам таксама тлумачыцца, у якую арганізацыю і ў якім парадку трэба звярнуцца для вырашэння пытанняў , выкладзеных у зваротах.

Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.